Podrobnosti
Soubory v balíčku předvádí přednastavenou a relativně obvyklou strategickou simulaci tankové bitvy. Každý tank je možné ovládat zvlášť ačkoliv všechny mají určitou úroveň bojové inteligence. Jako ve všech RTS je i zde řada budov, které mají každá strategický význam.
Ovšem pozor, toto je pouze předvedení herního engine, nikoliv plnohodnotná hra. Chybí zde většina grafiky, zvuk a vyšší umělá inteligence. Aktuální herní prostředí také nepředkládá ani nevyhodnocuje žádný cíl mise. Tato předváděcí verze navíc, aniž by to bylo uvedeno v definici levelu, automaticky generuje okolo dvou set nepřátelských tanků.
Ovládání
Herní demo se ovládá především myší:
- Levé tlačítko myši vybere tank nebo budovu. Je-li vybráno, zvolí cíl pohybu nebo cíl útoku.
- Pravé tlačíko myši zruší výběr.
- Kolečkem myši lze přiblížit nebo oddálit pohled na bojiště.
- Držením stisknutého kolečka myši a pohybem lez pohled na bojiště otočit.
Výchozí ovládání klávesicí:
- Pause - pozastaví nebo obnoví hru
- F8 - zobrazí údaj o FPS
- TAB - skryje nebo zobrazí ovládací rozhraní
- Scroll-Lock - zakáže nebo znova povolí posouvání myší u okraje obrazovky
- * - nastaví výchozí zoom
- / - nastaví výchozí směr pohledu
- ALT - zobrazí cílové body a směr pohybu jednotlivých tanků a umožní kliknutím naplánovat cestu
- X/C - režim shluknutí nebo rozprchnutí pro více jednotek
Nastavení, Grafika, Skriptování a Herní parametry
Velké množství z parametrů engine a téměř všechny herní parametry lze konfigurovat v následujících XML souborech:
- data/config.xml - základní parametry okna hry a ovládání
- data/callsigns.xml - názvy pro jednotlivé skupiny jednotek
- data/colordef.xml - názvy a hodnoty barev používaných v jiných skriptech
- data/constants.xml - herní parametry zbraní, munice, brnění, tanků, věží, budov a dalšího
- data/drawings.xml - seznam
XML grafiky
pro jednotlivé objekty - data/fonts.xml - definice písem pro uživatelské rozhraní
- data/keydef.xml - přiřazení klávesnice
- data/particles.xml - definice částicových systémů, tedy prakticky všech prozatimních efektů
- data/texts.xml - textové řetězce použité ve hře a v uživatelském rozhraní
- data/level/level0.xml - skript prostředí načtený po spuštění tohoto dema
- data/graphics/*/*.xml -
XML grafika
, náhradní dočasné vektorové grafické reprezentace pro herní objekty
Systémové nároky
- Windows 2000 nebo novější
- 800 MHz CPU nebo rychlejší procesor
- 64 MB paměti RAM
- 2 MB volného místa na disku
Licence
Toto demo je poskytováno jako Freeware.
Pro podrobný text licence přejděte na
Freeware licence.
Upozornění a známé problémy
- Na Windows Vista engine občas znenadání havaruje v knihovně nvoglv32.dll. Obvykle stačí aktualizovat ovladače grafické karty a/nebo pro proces povolit DEP (Data Execution Prevention).